MINI Electric Forum banner

Ładowanie do 80%

2 reading
361 views 9 replies 4 participants last post by  Jack Glennie  
#1 · (Edited)
Czy jest jakiś sposób, aby ograniczyć ładowanie do 80%? Rozumiem, że bufor baterii ładuje się tylko do 88%, nawet gdy wyświetlacz pokazuje 100%.
 
#2 ·
Czy jest jakiś sposób, aby ograniczyć ładowanie do 80%? Rozumiem, że ze względu na bufor baterii ładujesz tylko do 88%, nawet gdy na wyświetlaczu jest 100%. Czy jest również jakiś sposób, aby naładować do prawdziwej pojemności 100%? Teoretycznie zapewniłoby to dodatkowe 12% zasięgu, czyli około 128 mil zasięgu.
Cześć,
Używam aplikacji MINI do kontrolowania ładowania do 80% pojemności podczas ładowania w nocy po niższej cenie.
Jeśli planuję dłuższą podróż, ustawiam w aplikacji 100%, dzieje się tak około 6-8 razy w roku.
Jeśli chodzi o twoje pytanie dotyczące chęci ładowania do prawdziwych 100%, bufor służy ochronie akumulatora w celu zapewnienia jego długowieczności, więc zaufałbym projektowi i radom technicznym BMW i zostawił to tak, jak jest.
 
#5 ·
Cześć,
Używam aplikacji MINI do kontrolowania ładowania do 80% pojemności podczas ładowania w nocy po niższej cenie.
Jeśli planuję dłuższą podróż, zmieniam ustawienia w aplikacji na 100%, dzieje się tak około 6-8 razy w roku.
Odnosząc się do Twojego pytania o ładowanie do prawdziwych 100%, bufor jest tam, aby chronić akumulator dla jego długowieczności, więc zaufałbym projektowi i radom technicznym BMW i zostawiłbym to w spokoju.
Czy to jest wersja amerykańska F56
 
#3 ·
F56 SE nie posiada funkcji ustawiania limitu ładowania. Będziesz potrzebować "inteligentnej" ładowarki, którą można zaprogramować tak, aby wyłączyła się we właściwym czasie/przy odpowiednim stanie naładowania, lub skonfigurować okno ładowania (w samochodzie lub w aplikacji), w którym odłączysz się i odejdziesz, zanim osiągnie 100%.

Nowe SE (U25 Countryman, J01 Cooper i J03 Aceman) posiadają funkcję limitu ładowania, którą można ustawić w samochodzie lub w aplikacji.
 
#4 ·
F56 SE nie posiada funkcji ustawiania limitu ładowania. Będziesz potrzebować "inteligentnej" ładowarki, którą można zaprogramować tak, aby wyłączyła się we właściwym czasie/stanie naładowania, lub ustawić okno ładowania (w samochodzie lub w aplikacji), w którym odłączysz i wyjedziesz, zanim osiągnie 100%.

Nowe SE (U25 Countryman, J01 Cooper i J03 Aceman) mają funkcję limitu ładowania, którą można ustawić w samochodzie lub w aplikacji.
Cześć,
Moja żona właśnie zmieniła swój F56 SE z 2021 roku, a aplikacja pozwoliła jej wybrać limit ładowania, regularnie wybierała między 80% a 100%. Samochód z Wielkiej Brytanii, więc zastanawiam się, czy mamy tę opcję, a USA nie?
 
#6 ·
Cześć,
Moja żona właśnie zmieniła swój model F56 SE z 2021 roku, a aplikacja pozwoliła jej wybrać limit ładowania, regularnie wybierała między 80% a 100%. Samochód z Wielkiej Brytanii, więc zastanawiam się, czy mamy tę opcję, a USA nie?
Ja
Model F56 SE nie posiada funkcji ustawiania limitu ładowania. Będziesz potrzebować "inteligentnej" ładowarki, którą można zaprogramować tak, aby wyłączyła się w odpowiednim czasie/stanie naładowania, lub skonfiguruj okno ładowania (w samochodzie lub w aplikacji), w którym odłączysz i wyjedziesz, zanim osiągnie 100%.
Nowe modele SE (U25 Countryman, J01 Cooper i J03 Aceman) posiadają funkcję limitu ładowania, którą można ustawić w samochodzie lub w aplikacji.
Tak, dzięki, tak właśnie zawsze rozumiałem. Kiedy ustawiam harmonogram ładowania, aby skorzystać z taryf poza szczytem, ​​pojawi się komunikat „Ładuj do 100%”, co sugeruje, że można to zmienić, ale nie.
 
#10 ·
Czy jest jakiś sposób, aby ograniczyć ładowanie do 80%? Rozumiem, że ze względu na bufor baterii ładujesz tylko do 88%, nawet gdy wyświetlacz pokazuje 100%. Czy jest również jakiś sposób, aby naładować do prawdziwej 100% pojemności? Teoretycznie zapewniłoby to dodatkowe 12% zasięgu, czyli około 128 mil zasięgu.
Znalazłem "hack", który pozwala mi ograniczyć ładowanie na podstawie czasu zegara ustawionego w samochodzie. Nie miałem ustawionej automatycznej aktualizacji zegara w samochodzie, więc kiedy zegary się zmieniły, czas był o godzinę wcześniejszy niż aktualny czas. Przy następnej okazji ładowania poziom naładowania osiągnął tylko około 90%, a aplikacja wyświetlała różne komunikaty wskazujące, że nie udało się osiągnąć docelowego poziomu. Eksperymentowałem z dwoma godzinami wcześniej i uzyskałem coś poniżej 80%. Mam ładowarkę Zapec. Regularnie resetuję zegar, aby osiągnąć około 90%, aby chronić baterię zgodnie z ogólnymi zaleceniami.